Fórum - Téma


350Z na závodění?


Fórum 350Z 350Z na závodění?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 2  3  4  5  6

2012-09-05 10:58:35

To nevím co je..pošli mi prosím odkaz na něco takového..At to lépe pochopím

2012-09-05 11:06:37

Myslel v automatu asi.No myslim že to muže byt dobré.Jsem si říkal že neco takového musi byt vydel jsem to vyřešené po mechanicke stráncetady je to po el.strance.Myslim že to bude dobré.Ale jeste bych to probral s výrobcem.Je rozdíl obič auto spojka a nebo spojka v 350z :D je tuhá jako prase aby to el.motor utahnul dalši vec je jakou odezvu to ma?jako rychlost spojováni a rozpojování.Aby jsi byl konkurenceschopny.Je to delané na pianko silniční provoz určitě

2012-09-05 11:16:42

Tjn svatá pravda.Díky za rady .Na to se také zeptám a poradím s výrobcem.

2012-09-05 11:19:58

Urcite nebudes jediny takovy zavodnik, takze neco urcite bude. Ted je otazka co a za kolik a zda to na Z bude dobre pouzitelny.

2012-09-05 11:21:15

Jistě, automat. Když se podívám na složitost toho systému. Další věc je cena - prostředky vynaložené na přestavbu bych použil na performance.

Ale každého věc

2012-09-05 11:27:32

Tjn s automatem by to bylo jednodušší,určitě levnější montáž ale zas s automatem se člověk tolik nevyblbne jak s manuálem.Chtěl bych auto v plné výbavě ale v Čr jsem nenašel žádné evropské s automatem do 300tisíc.Manualu je celkem dost v plné výbavě.

pipni, 2012-09-03 21:17:37 napsal:

Na okruh automat nema cenu, neuchladi se to a pak to neradi pri vysokych otackach. Nevim jak se chova 5stupnovy u 350z ale 7stupnovy u 370z proste nestiha ikdyz je tam pridavny chladic od stillenu na olej z prevodovky.

2012-09-05 12:24:12

Nic takového nepozoruji. Ale teda nejezdím s tím 24h Le Mans, to je fakt

2012-09-05 12:28:44

nerozumím ale, proč hledáš auto v plné výbavě na závodní použítí.

Já osobně, pokud bych měl takovhle úvahy, vezmu tu nejlevnější chudobku z USA, s co nejmenším nábehěm.

To co ušetříš, a že to nebude úplně málo, věnuješ do performance upgradu.

A víš co..na tohle téma se můžeme pobavit v sobotu. Jen ti ale řeknu, že jsem chtěl zetko taky an tracky day, ale bylo mi líto ničit skoro nový auto a pak sjem si k němu vytvořil jistý vztah a neměl sílu začít kuchat. A pořád nemám.

Ale kdybych začal s US verzí, aasi bych těmito starostmi netrpěl.

prokupekjara, 2012-09-02 10:07:36 napsal:

Dobrý den.

Chci jezdit amaterské závody s osobníma automobilama bez velkých uprav.Jezdit okruhy jako například v Mostě na Autodromu nebo v Sosnové atd...Potřebuji 350zetko v automatu.Jelikož jsem už 3roky na invalidním vozíku a nestíhal bych do toho řadit.Nebo ještě uvažuji o koupi Toyota Supra od roku 93-98.Ale zas supra už má své léta.Jaký je váš názor na ježdění s Nisanem 350Z okruhové závody?Děkuji za váš názor. ..

2012-09-05 12:34:30

Automat v 350Z je bohužel velmi špatný. 370Z má automat skvělý, ale je bohužel cenově dost jinde.

Pokud nutně Zetko, koupil bych 350ku v AT, vyhodil ji a dal tam jednotku Jatco kterou dávají do Infinity. Budeš tam pak mít i Nm rezervu pro případný kompresor nebo TT.

2012-09-05 13:00:34

Zadokolku jsem nikdy neměl.Uvědomil jsme si že bych měl nejdříve se zadokolkou jezdit v normálním provozu než pojedu závody.Jelikož auto se bude uplně jinak chovat než všechny moje bejvalé auta s pohonem na předek.Planuji že pár měsícu budu jezdit normálně bezpečně v provozu a až si budu jistý že auto ovládám stoprocentně tak začnu s upravama a se závodama.Tohle mi připadá jako rozumný nápad..Pokecáme o tom s klukama v Praze na srazu.Mám jedno auto vyhlídnuté v praze.Tak když tak někdo muže jet se mnou a podívat se na něj.

2012-09-05 13:14:08

Tady bych si Járo dovolil mírně nesouhlasit.

V provozu se toho moc nenaučíš. Já jsem pochopil některý věci až po návštěvě okruhu.

Ani na okreskách jsem si nikdy nedovolil auto tlačit na hranu, nebo nedejbože driftovat. A dokud tohle člověk nepodstoupí, hranici pořádně neobjeví.

Možná že teprve letošní jaro...a to mám auto tři roky..jsem objevil potenciál a dovolím si jezdit bez zapnutého ESP.

Zejméně mi pomohla škola smyku..bohužel ne její oficiální část, ta mi dala s odpuštěním prd....

Ale poté jsme měli zhruba na 3/4 hodiny k dispozici velikou asfaltovou plochu (polygon v jihlavě) a protože jsem měl už gumy těsně před výměnou, dobrých dvacet minut jsem driftoval, snažil se překlápěrt auto mezi řadou kuželů a pod.

A pak byl zajímavý taky track day v Mýtě.

Čili si myslím, že čím dřív člověk vletí na okruh, tím líp. Na silnici podle mě není prostor pořádně auto poznat na krev.

2012-09-05 13:20:45

Taky dobrá uvaha.Jojo stím celkem souhlasim.Čím dříve to ozkouším na trati tím lépe

2012-09-05 13:42:33

Ja jezdím od sameho začatku bes ESP předtim jsem taky zadek nemněl.Sice jsem to parkrat male při driftu šrotnul ale zatim to vychází.Je to hodne o citu a o řidiči co si dovolí.K autu musiš mit respekt a když ti to hlida elektronika tak taky neni moc dobré když ji pak vypneš začinaš skoro odznova na silnicich se dá ale je to risk,okruh ti dá určitě vice.S kamošema chodime po mněstě driftovat po pulnoci jak není provoz a to nás maji policajti na parku :D ale nevím jak citlivě se dá ovládat Plyn na tom ručním ovládáni????to by mně zajimalo,ale určo to bude o zvyku hodně.Držím ti palce ať se ti to podaří

2012-09-05 13:53:40

A mně hodně pomohlo Grantourismo 5 :D před koupi Zetka :D možna se budete smát ale chová se tam tak 80% k realu berte to prosím s nadsázkou ale neco to dalo ...

2012-09-05 14:19:13

simulátory nejsou vůbec k smíchu.

já na nich začal. jezdím je od roku 2005 a investoval do toto nemalou částku.

Stejně jako do do kartingu, který jsem jezdil dva roky....

ale nž jsem vypnul ESP, trvalo mi to skoro tři roky, jak jsem psal asi jsem sračka no

2012-09-05 14:40:21

Myslim že to neni sračce,ale každy se citi jinak.Ja mněl zezačátu taky prdel pořad spocenou bez ESP ale strasně mi vadilo když jsem tomu dával že to pocukávalo,když jsi roztočil jedničku a flak tam dvojku tak to vždy ubralo.To mi vailo tak jsem to vypinal ale třeba když je mokro a jedu dálku tak si ho sklidem pro jistotu zapnu

RainbowSeven, 2012-09-05 13:14:08 napsal:

Tady bych si Járo dovolil mírně nesouhlasit.

V provozu se toho moc nenaučíš. Já jsem pochopil některý věci až po návštěvě okruhu.

Ani na okreskách jsem si nikdy nedovolil auto tlačit na hranu, nebo nedejbože driftovat. A dokud tohle člověk nepodstoupí, hranici pořádně neobjeví.

Možná že teprve letošní jaro...a to mám auto tři roky..jsem objevil potenciál a dovolím si jezdit bez zapnutého ESP.

Zejméně mi pomohla škola smyku..bohužel ne její oficiální část, ta mi dala s odpuštěním prd....

Ale poté jsme měli zhruba na 3/4 hodiny k dispozici velikou asfaltovou plochu (polygon v jihlavě) a protože jsem měl už gumy těsně před výměnou, dobrých dvacet minut jsem driftoval, snažil se překlápěrt auto mezi řadou kuželů a pod.

A pak byl zajímavý taky track day v Mýtě.

Čili si myslím, že čím dřív člověk vletí na okruh, tím líp. Na silnici podle mě není prostor pořádně auto poznat na krev.

2012-09-05 17:07:07

To je ňáká sranda né.

Vůbec nikdo na okruhový závody nelezte,pokud neumíte aspoň trochu líp ovládat svoje auto,jinak můžete zmrzačit sebe i ostatní učinkující.

Nejdřív škola smyku,veřejný jízdy na okruhu a pak můžeš mezi závodníky.O závodní licenci nemluvě,jinak je to pro řidiče i auto.U toho auta by to bylo smutnější.Určitě si navykni na zadokolku normálnín ježděním a k tomu přidávej další zkušenosti.Nebo se nejdřív jezdí a pak dělaj řidičáky-závodní licence? - to si říkám jen pro sebe

2012-09-05 17:29:45

promiň..blbě jsem se vyjádřil.

neměl jsem na mysli hned lézt do závodu, ale vytáhnout zetko na okruh.

Myslel jsem to jako oposit k poznávání auta na veřejný komunikaci. Protože pokud má člověk mozek a trochu slušnýho vychování, nemyslím že se tam dá auto pořádně poznat.

Je fakt že já vlezl do motokár po jednom tréninku..a hned do královský třídy KZ 125 což je po čertech slušnej fofr. ale taky je fakt, že předtím, jsem si tři roky odkroutil na simulátorech a to dá člověku strašně moc.

Můj někdejší soupeř z té doby...ale mnohem.....bohatší dneska jezdí evropskej mistrák cesťáků a má namířeno do WTCC...Petr Fulín. A sám prohlašoval, že simulátory mu vynahradily školní léta v motokárách a malých autech.

ale to jen tak na okraj...

2012-09-05 18:37:22

Pak je vše vpořádku

Motokáry sem nikdy neřídil zatím,ale každej na to pěje chválu

Jednou sem viděl v Mostu závody kapotovaných motokár a jezdily průměrnou rychlostí 160km/h na kolo

Určitě se nedá zároveň učit zvládat auto a závodit,tak držím palečky všem,kdo má to štěstí si to moci dovolit a vyzkoušet

2012-09-05 18:47:05

na velkých okruzích, to už jsou 250ky - dvouválce. Regulerní magořina

ale i naše 125ky uměly být na stovce do 3 vteřin a když to člověk zpřevodoval na dlouho, jelo to přes 180. Zkoušeli jsem to na letišti a byla to docela prča Nic brutálnějšího jsem dosud neřídil a v to počítám i Nissan GT-R, který byl jen slabým odvarem proti káře.

ale jinak jsou to nehorázně vyhozený prachy....za dvě sezóny zmizelo jedno zetko

ale to sem moc nepatři.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6