Fórum - Téma


350Z na závodění?


Fórum 350Z 350Z na závodění?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-09-03 17:36:39

Jé tady to vře a to je dobře si pokecat.911ctku bych taky rád v manuálu,ale má tak skvělej automat v režimu sport plus,že lecjakýho joudu s manuálem vyškolí.S ním to totiž musíš sakra umět,nebo jsi hned min. v kačírku,stačí blbě podřadit.Hlavně jde o ten mezičlánek,jestli se umí s autem sžít a vyhovět si,pak to je zábava a dá se pokročit dál.Ztko je super základ v týhle koncepci a jak bylo zmíněno - za tu cenu není konkurent

2012-09-03 18:31:54

Už se perou? Už se perou?

K tématu manuál nebo automat asi toto: Každý si chválí svoje.

2012-09-03 20:11:35

R7: Ano, to je presne ono... jestli chce jen jezdit nebo vyhravat. Ale co se jezdi okruhy (tusim, ze Carbonie), tak tam je konkurence dosti slusna. Je to o prioritach...

Nissan350Z: Uz dale nekomentuju, protoze nemas zadne zkusenosti a jakakoliv diskuze s tebou je bezpredmetna. Jak si sam rekl, takove kecalky mam rad.

2012-09-03 20:13:15

Nápodobně

2012-09-03 21:17:37

Na okruh automat nema cenu, neuchladi se to a pak to neradi pri vysokych otackach. Nevim jak se chova 5stupnovy u 350z ale 7stupnovy u 370z proste nestiha ikdyz je tam pridavny chladic od stillenu na olej z prevodovky.

2012-09-04 01:40:30

Jagy má pravdu.Nikto nezhadzuje Z v automate,ale určite to nie je vončo na závody,aj keď človeku ktorý sa na to informuje úplne sadne.Zeto je super auto,ale dá sa povedať že už novodobé,a tá váha tam proste je,takže na poriadne hill točky to nie je to najlepšie,ak teda chce mať jazdec aj umiestnenia.

2012-09-04 10:43:41

Jak tady čtu tak mé rozhodnutí je teď jen padesáti procentní.Chystal jsem se teď 14.září na http://www.carboniacup.cz/

Jak to vidím,tak si to nejdříve omrnku.Konkurence bude velká a Zetko si myslim že by stíhalo ale otázka je jestli by stíhal automat.Byl jsem v AAAauto bazaru.Mají tam Zetko v manualu a povozily mě.Řidič se snažil na dálnici v ustí nad labem naložit.Ale připadalo mi to že to jede jak můj nachipovanej golf IV TDI 96KW a chip s upravama na 170koní.Doufám že se mi to jen zdálo nebo mi to nepřišlo jak jedem rychle.Byl jsem v ustí se zeptat na opravy,třeba kolik by mě stálo jen vymazat přes počítač chybu.Když mi za 5min napočítaly 20tisíc+ tak mě málem omyly.Prej zetko se musí pořád napojovat na počítač a hledat chyby přes program.Jen bych prej pozdravil a platil bych 5tisíc jako začátek.Je problém že tohle auto skoro nikdo neumí opravovat.Jelikož u nás na severu ho nikdo nemá.Takže bych musel jezdit do Nisanu a tam by mě ztrhali do posledního centu.Tak to vidím že na závody prdím.Možná si koupím zetko ale jen na výletní cesty.

2012-09-04 11:19:13

Hele nenech se zastrašit ptákama v Nissan servise.Je tu jedno vlakno kde jse daji zrušit načetle chyby pomoci mačkání pedalu a spinačky,Chyby airbagu i motoru.Takže takové kecy bych nechal stranou.Ukaž mi auto ktere když se posere neco nestojí,nekteré dily a opravy na usmolene Octavě dvojce stojí vic než na Zetko.Navíc mně se za 3roky na Z nic neposralo a to tomu dávam kouř jak cyp.Pokud ho chceš tak bjež do něj a neřeš.Pokud chceš pořadně svezt,jak rovně tak bokem tak se ozvi jsem od Ostravy.

2012-09-04 11:47:26

Myslš že je to nerealne řidit to v manualu?nevim jak se taková auta upravují ale brzda i plyn je nějak na volantu né? Kdysik jsem takove auto vyděl upravene pro vozíčkaře a byl to manuál.Spojka byla vyvedená na šaltře takovou pákou.Když si chtel tařadit tak jsi to zmáčk a tařadil..

prokupekjara, 2012-09-04 10:43:41 napsal:

Jak tady čtu tak mé rozhodnutí je teď jen padesáti procentní.Chystal jsem se teď 14.září na http://www.carboniacup.cz/

Jak to vidím,tak si to nejdříve omrnku.Konkurence bude velká a Zetko si myslim že by stíhalo ale otázka je jestli by stíhal automat.Byl jsem v AAAauto bazaru.Mají tam Zetko v manualu a povozily mě.Řidič se snažil na dálnici v ustí nad labem naložit.Ale připadalo mi to že to jede jak můj nachipovanej golf IV TDI 96KW a chip s upravama na 170koní.Doufám že se mi to jen zdálo nebo mi to nepřišlo jak jedem rychle.Byl jsem v ustí se zeptat na opravy,třeba kolik by mě stálo jen vymazat přes počítač chybu.Když mi za 5min napočítaly 20tisíc+ tak mě málem omyly.Prej zetko se musí pořád napojovat na počítač a hledat chyby přes program.Jen bych prej pozdravil a platil bych 5tisíc jako začátek.Je problém že tohle auto skoro nikdo neumí opravovat.Jelikož u nás na severu ho nikdo nemá.Takže bych musel jezdit do Nisanu a tam by mě ztrhali do posledního centu.Tak to vidím že na závody prdím.Možná si koupím zetko ale jen na výletní cesty.

2012-09-04 11:59:33

...příjde mi, že tady někdo neměl absolutně žádnou představu ohledně nákladů...

To co ti povídal onen mechanik je poměrně k pousmání.

Údržba samozřejmě něco stojí, ale to bude u každého auta tohoto zaměření...

350Z jede rozhodně lépe než 170PS nafta o tom žádná...

2012-09-04 12:17:47

s akcelerací je to děsně relativní

po zkušenostech z motokár mi přišlo pomalé všechno.

O víkendu jsem měl čest s Chvroletem Camaro Hemi, které má přes 400 koní a kdovíjak jsem v zádech akceleraci necítil. Ale nad 100 km/h mi čísla na tachometru vyrazila dech.

Silná a rychlá auta maskují rychlost vážně slušně. A zetko umí na stovku vyrazit vážně kolem 6 sekund.

Měřil jsem to akcelerometrem, ve dvou a dosáhl jsem času 6,31. Pak už mi bylo zeda líto to zkoušet sám.

2012-09-04 12:21:54

No a ještě ktomu Golfu,to se nedá srovnávat je to předokolka ta ti nikdy nedá to co zadokolka aji kdyby jsi tam mněl 500hp :D nejde jen o vykon ale o stabilitu a taky pod plynem klidně i zatočit s předokolkou je to nuda mam známeho co má Fiata Coupe se 400hp a stejně je mu to prd platné.Na rovince mně dá ale v zatačce mu to jede rovně skoro:D Zetko je srdcovka

2012-09-04 12:27:37

k tomu napojování na počítač....

upřímně..mám najeto těsně k 90 000, auto mám od 18 000 km a nebyl jsem na napojení v Nissanu ani jednou.

nevidím důvod. Chybové hlášky si umím načíst díky BT vysílači do diagnostické zásuvky a android telefonu.

Investice (bez telefonu) asi 400,- Kč

JInak samozřejmě čas od času zresetuju, jen pro pořádek, ECU. Na netu se válí návod jak to udělat v X provedeních.

A moje serviska hovoří za vše.....klidně se do ní koukni.

To auto není kdovíjaký zázrak, ale když překousnu určitý věci, jako je rachot převodovky apod. a neřeším je, tak auto jede dál a problémy nemá.

Naopak jsem překvapenej tím, kolik vydrží podvozek. Teď v 90 000 km pořád jede hodně slušně. Subjektivně bych řekl že už asi není tak úplně mega pevný jako byl na začátku, ale pořád nemlátí. A u tak tvrdého auta je to docela unikum.

2012-09-04 13:13:19

Hehe celkom som sa povavil pri porovnaní s chip TDI v golpe. Hned mi bolo všetko jasné presadnúť z traktorovice do auta no neviem neviem. a ako som písal zetko nejde od 2000ot- do 3000ot. ale ide plynule od 1000ot/min-1 žiadnu tugbo kopanec a tým pádom je jasné že to ani nejde a nemôže ísť dobre ked tam neni ten kop!

2012-09-04 13:57:54

Teď v Praze bude sraz Zetek tak tam zajedu a určitě mě někdo sveze a pořádně mu naloží.Jsem zvědavej jestli tak parádně jede jak čtu.Chápu že do autorizovaného servisu nemůžu chodit.Budu číst opravy na forum a podle toho se budu řídit..

2012-09-04 14:07:16

Děkuji za nabídku ale k vám to mám daleko.Bydlím ve Šluknově.

2012-09-04 15:32:12

Udržovat auto v závodním režimu je dost drahá švanda,ale co to je proti pořádným gumám na okruh na min. čtyři druhy povrchu Jezdí v tý carbonii nějaký Ztko,čistě pro srovnání?

2012-09-05 10:43:34

Prej tam jezdí zetko a dává sit to.Jedu tam 14září tak se podívám.

2012-09-05 10:44:16

Tak jsem se rozhodl pro manual a předělání jsem našel na internetu.

http://www.rucniovladani.cz/ovladani-spojky

2012-09-05 10:57:17

...upřímně, raději, než takovou zástavbu, tak bych jednoznačně volil A/T, než tuto úpravu.

Nehledě na to, že 350Z v A/T se sežene, nebudeš muset investovat do přestavby (peníze zbydou na provoz) a nebudeš mít starost při následném prodeji s touto úpravou...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6