Fórum - Téma


350Z na závodění?


Fórum 350Z 350Z na závodění?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-09-02 20:02:08

Žádné lepší brzdy neznám :) Já myslel že Brembo patří nebo jsou ty nejlepší

2012-09-02 20:04:34

Myslel jsem, jako větší (účinnější) třeba zrovna od Bremba

2012-09-02 20:14:31

tjn svatá pravda

Tak kdyby ještě někdo mohl pochválit 350Z nebo vytknout..Tak prosím napište.

2012-09-02 22:40:17

K tem Brembam no jsou to sice bremba ale uplně ty nejnižši specifikace.Ja je osobne vymnenil za XYZ 355kotouče a6ti pistky a je to roydil fest a na okruhu neutavitelné.ty serie prej vdrží 2okruhy na Brnu a pak chldit a chladit.

2012-09-03 00:00:27

Takový Ztko bohatě stačí na amatérský hoby závodění,pokud někdo nechce mermomocí vyhrávat.

Takže záleží,jak moc zkušený a náročný jsi řidič.Pravda je.že Ztko se na okruh moc nehodí ne tolik kvůli váze (911 mají taky k 1,5 tuně),ale mají měkčí podvozek a neurvalejší povahu,hodící se spíš na silnice a atd.

Bohužel pro Nissan bych preferoval BMW,nebo Porsche 911 - rozpočet neznám

2012-09-03 08:57:32

Zetko má 1400kg.Jen vyndám sedačky a je dole 80kg.Aspoň jsem četl že jedna sedačka váží 40kg.Auto půjde odhlečit s míma úpravama na 1200kg a snad časem budou peníze na karbonovou kapotu atd..To taky ubere pár kg.Na auto mám max 250tisíc.Doufám že to je nejlepší moje volba.Hlavně zetko musí být v automatu.Nejlepší by bylo mít manual ale to by se muselo udělat sekvenční řazení a to by byla pálka.

2012-09-03 09:10:49

Ja myslim ze budes spokojen. Vahu nejakou dolu urcite dostanes, dost toho muzes vytahat a kdyz se trochu jeste poladi, tak bude jezdit pekne. A na hobby zavody si myslim fakt super.

2012-09-03 09:13:02

Trocha vody do mlýna . áno Zetko váži 1500Kg. okrem toho každé auto či už Evo alebo STI majú takisto blízko k 1500kg ked sú v plnej polnej , a zober si ža väčšinou každé Z je plná palba s rovnakými brzdami ako STi al. EVO. AK dáš dobré kotúče a hlavne platničky tak okruh neje prblém, vlastná skúsenosť na rýchlom okruhu SLovakiaring. To že Z nieje vhodné na okruhy je blbosť práveže Z má dosť tvrdý podvozok vôbec sa nanakláňa EDIT: ak ste niekedy boli alebo videli zetko tak skúste stisknúť jeho zadok alebo predok na sériovom podvozku tak bez šance je to tuhý šporťák ,ktorý má mimoriadne tuhú kasňu, absolútne bez krútenia.v sérií to ma slušný potenciál a výborné jazdné vlastnosti pekne cítiš celou sedačkou čo sa deje z autom a cítiš kedy ti už ide odhodiť zadok-je s tým strašná zábava.

Ked to chcete porovnať z obyč. 911 nie RS a pod. tak to je takisto s sérií nie o moc rýchle auto skôr záleží no vodičovi čo je v ňom a koľko si toho dovolí o caymanovi detto.Každopádne za tú cenu nezoženieš asi nič lepšieho. motor má úplne lineárny záťah je to v podstate taká lokomotíva takmer žiadna špička možno okolo 5500 ,ale inak krásna linearita. Motor skvele a neskutočne rýchlo a ostro reaguje na planový pedál , krásne sa s tým dávajú medziplyny stačí iba jemný tukanec a otáčky okamžitie letia hore( pedál je sklvelo namapovaný) . Z automatom som nejazdil . zetko má svoje muchy ale za tú cenu je to skvelý a ozajstný športiak, ktorý ako športiak aj vyzerá.

Na hobby závody je to až až. ak s tým plnuješ pravidelne jazdiť iba okruhy tak potom by bolo vhodné hlavne u starších VQ35DE upraviť resp. vymeniť olejovú vaňu aby mala väčšiu náplˇň, chladenie a prepážky. Novšie HR už toto majú.

2012-09-03 09:14:05

dobrý moderátor a test.

http://www.youtube.com/watch?v=0kTTPSG1gPM

2012-09-03 10:19:59

Tak to vypadá že zetko zvítezí.Jen jsem myslel že má 1400kg a v tom videu řiká 1600kg.Určitě si zetko vezme ještě plno úprav a investic.

2012-09-03 10:30:48

Jak jsem psal... Někde je 1600kg, v těch odkazech, co jsem sem dal je u EU verze hmotnost 1557 tuším a u USA verze 1447 kg,... Nějak se v tom nevyznám...

2012-09-03 14:15:48

TO JAGY:

já bych to Zetko taky úplně neshazoval.

Zrovna minulý týden jsem shodou okolností prohlížel výsledky a časy z MIATA cupu, kde se ve třídě open utkalo hodně zajímavých aut.

Jelo se v Mýtě, varianta bez retardérů, stejná trať jako se jela na velikonoce, kdy byl tamtéž track day.

Miata cup jsem nejel, ale povedlo se mi celkem pohodlně, na obyčejných gumách, při první a poslední jízdě, po nějakých pěti kolech, zajet čas 55,41 - http://www.youtube.com/watch?v=9O0YTntOBQ8

(doporučuju přeskočit první asi 4 minuty, kdy jsem jel s opatrností sobě vlastní se zapnutým ESP)

vím, že vypovídací hodnota není úplně přesná, roli hraje teplota dráhy, vlhkost vzduchu apod. , ale stačí se podívat sem, http://miatacup.webnode.c...ws/vysoke-myto-19-8-2012/ kde by zetko mohlo být....

Tereticky porazit auta jako Cayman, Focus RS apod...přece není k zahození.

2012-09-03 14:30:12

ona..pravda je někde uprostřed.

Zetko vážně není okruhový stroj, alespoň v základu ne. Brzdy jsou slabé, auto je těžké. Prázdné, bez benzínu a řidiče, má kolem 1450 kg.

Ale zas je potřeba vidět cíle. Pokud jezdím amatérské závody, neměl bych s tímhle autem vůbec problém, protože Zetko rozhodne pobavit umí. A POkud je člověk ochoten i jen vyházet všechno nepotřebné, váha spadne hodně dolů.

A když budu chtít atmosféru, ukažte mi auto s podobným výkonem a koncepcí, za podobnou cenu.

2012-09-03 15:00:43

S par upravama jako je sání vložka do peneum odlehčený setrvák,řemenice.vyfuk.A auto je jinde.S připadným odlehčení dostačující

2012-09-03 16:15:31

R7: Ale to ja nepopiram, podle me je Z super auto. Jen v automatu a v serii je na zavody nekonkurenceschopne. Pokud se udela par uprav a je to v manualu, tak uz to muze byt zajimave. Je to porad o tom, co jsem psal v uvodu... nikdo nepopiral kvalitu Zetka.

2012-09-03 16:25:02

Nejdřív si projeď Zetko s automatem a potom tady rozdávej moudra...

2012-09-03 16:55:38

Nejdriv si zajed nejaky zavod a pak rozumuj, co je a neni konkurence schopne, mladej... nechvastej se s autem tatinka a bud rad, ze si tu muzes neco precist.

2012-09-03 17:11:37

hele, pojďme to nehrotit. nemá cenu se tu hádat.

možná ani nevím, o jaké závody vlastně jde a jak moc chce být dotyčný konkurenceschopný.

Známý jezdil závody vozíčkářů se škodou Favorit a dosahoval velice slušných výsledků.

A taky jde prostě třeba jen...o to jezdit

2012-09-03 17:14:50

Jak Ty víš, že je Zetko s automatem na nic? Takovýhle kecálcky opravdu milujeme, nikdy s automatem v Zetku nejeli a samozřejmě vědí, že je na nic a hned to všude roztrubují... To je jako bych řekl, že je Zetko s manuálem k prdu (nejel jsem s tím, tak držím pusu).

2012-09-03 17:35:15

Přiznám se, že já to neposoudím, protože nemám papíry Ale, podle úsměvu, který Zetko vždy vykouzlí mému otci na tváři soudím, že automat řadí báječně, ostatně to říká i otec (v autech se opravdu vyzná), a má přes milion km naježdno, takže ho jen tak nějaké auto neošálí... Když už něco pochválí, tak proto, že si to právem pochvalu zaslouží.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6