Fórum - Téma


350Z/370Z H.F.C / T.P. ?


Fórum 370Z 350Z/370Z H.F.C / T.P. ?

Informace o modelu: Nissan 370Z(Z34)



2013-05-23 21:35:00

Ahoj všem, po chladiči oleje a catback výfuku uvažuju o nějakém dalším šolíchnutí své 370Z a napadaj mě high flow cats... popřípadě rovnou test pipes... Máte je někdo na autě? - Hrozně bych to chtěl pro rozhodnutí poznat "live"... Zajímá mě více méně nárust hlasitosti zvuku a jeho změna charakteru, nárůst chuti po otáčkách, ale taky častost a pravděpodobnost check engine light, resp. jak často budu muset resetovat ECU nebo to si zakoupit OBD II a mazat to.... (pokud se to děje a popř. u jakých více / méně). Dál by mě v případě že máte test pipes zajímala míra toho smradu popř. vočouzení nárazníku a taky zda to čistě náhodou neprojde emisema resp. zda je to pak nutné na 100% řešit bokem... (vím - blbý doplňkový dotaz)

Načet jsem o tom zase různý informace, ale holt nejvíc u všech úprav dám na osobní zkušenost, tak by mě zajímalo, zda to někdo má a případně bych to mohl zpozorovat

Dík za případný info, ať Vám stroje slouží a dělají jen radost...

2013-11-03 21:34:26

Nikto nic?Tiez mame v plane koncovku Remus a miesto katalyzatorov ciste rury od Invidie...musi sa spravit potom chip?

2013-11-03 23:44:36

frenky990: Úprava ŘJ není nutná - v případě změny výfuku stačí nechat ŘJ bez resetu, v případě výměny catu či testpipes se doporučuje reset ŘJ (návod jak to udělat je na USA foru resp. v nejakém sledu kombinace sešlápnutí pedálů a změna pozic zapalování) - aby si ŘJ hodila "learn mode" od znova - pak se minimalizuje riziko check engine light..., ovšem u některých katů či test pipes se objevuje - jde ten kód mazat přes OBD II nebo lepší to umí v ŘJ tento kód vypnout..., popř. komplexní úprava ŘJ to taky řeší... (ale nutná není)

2013-11-04 00:54:31

Dakujem...zase som o nieco mudrejsi :) A nevedel by si nejake miesto kde to robia?Ale nepoznas niekoho kto to vie?Auto mame ani nie tyzden a nerad by som na nom nejako sam experimentoval...a co sa tyka zvuku po odstraneni katalyzatorov a dani test pipes mozeme ocakavat jemne zhrubnutie?

2013-11-04 09:56:36

frenky990: Přímo na úpravu ŘJ nějaký osvědčený kontakt nemám - resp. nemám důvěru v nějaké čiptuningy.. Ale v servisu v Praze kde servisují a upravují běžná, sportovní i závodní auta, kam já výlučně jezdím si konečně pochvalovali, že našli někoho, kdo umí dělat dobře ŘJ pro sportovní resp. závodní auta - dost s tím laborovali s jejich street i race Audinou. Můžu dát případně kontakt... Jinak tady u nás bych asi nikam jinam na doporučení nešel. Ale pokud nechceš vyloženě ladit ŘJ jako samostatný úkon protože jsi nespokojen s jejím nalazením, tak jen kvůli těm catům nebo testpipes bych to nedělal - koupil bych si za pár stovek diagnostiku OBD II a když by mi to hodilo check engine tak bych to napojil, smazal (což vyresetuje zase ŘJ a hotovo, nebo právě nějaký lepší ty OBD II snad samy umí nastavit aby to příslušný chybový kód už neházelo - problém bývá, že to nechápe to rozdílné proudění ve výfuku - lepší by měly být ty caty či testpipes s větším vývodem pro připojení senzorů - tam je to prý (i logicky) méně časté ta chybovost check engine light... Mě osobně od toho nakonec odradil právě ten zvuk - mám catback Akrapovič a chtěl jsem caty nejspíše Berk nebo Stillen či ARK Performance, popř. jiné, ale na netu jsem slyšel zvuk Berk caty + Akrapovič catback a zvuk byl pro mě osobně mnohem horší... - hučí v tom jak meluzína a moc se mi to nelíbilo.., ale zase záleží jaké caty / testpipes kombinuješ s jakým výfukem - těžko říci obecně - některé kombinece na videjích na youtube mi přišly ok..., ale něco bylo zase přímo strašný... Nakonec jsem do toho nešel... - jsem spokojen jak to teď je a po rozsáhlejší investigaci zjištění, že to přidává v reálu 5 - 10 koní mě moc nenadchlo... Problém je, že u nás to nikdo skoro nemá - aby sis to zkusil předem v reálu..., uvidíš - zkus si odposlouchat jak to zní na videjích na netu... Mě přijde prostě ale vždy, že zvuk pak nění hrubší... naopak - je sice hlasitější, více chraplavější, ale včetně hučení a přichází o určitý "loudness" (přestože nemám rád hluboký brblání, ale závodní ostrý chrapot, tak mi přijde že to přijde o tu hezkou část hlubokého tónu ...který tam je a nerestriktivní slip on + střední část bez tlumíčů ale s rezonátory udělá podle mě mnohem více než caty či testpipes) na druhou stranu standardní výfuk je šílený a v kombinaci pouze s jinými caty měl docela dobrý zvuk... Prostě těžko říci... - každý má jiný vkus

2015-09-27 20:56:49

Tak konečně jsem nainstaloval H.F.C. od Berk technologies. Mám to v kombinaci s výfukem Magnaflow a musí říct, že je to pecka Zní to jako GTR . Akorát v kabině byl trochu smrádek, tak snad tam není nějakej skrytej problém a jenom se vypalujou katalyzátory.

Video není moje Zetko, ale zvuk sedí

https://www.youtube.com/watch?v=Ggc8jeLdzp4

2015-09-28 20:12:22

ingencz: A jaká je zkušenost co se týče toho CEL?? Někde jsem četl, že se na to dává nějaký anti fouler či jak aby tam ta dirka byla menší. A ty katy mají 200 buněk tuším že? Emise to splní?

2015-09-29 17:59:20

scutter: po montáži se kontrolka motoru nerozsvítila, ale pokud by se tak stalo tak existuje návod jak auto naučit novej katalyzátor https://www.youtube.com/watch?v=95WszTnphPI . Jinak nešel mi povolit jeden šroub od motoru na straně řidiče, takže jsem sundaval tyčku řízení. Velká prdel jí tam zpátky nandat, samozřejmě jsem se netrefil, takže jsem přesazoval volant :D :D a stejně to neni úplně ono.

Co se týče emisí, zatím jenom doufám. Auto má čerstvě po STK tak dva roky můžu jezdit beztrestně. Ale výrobce deklaruje, že to v US normy plní :). V opačném případě jsem vyhodil prachy za katy a mohl jsem tam nasadit rovnou "test pipes" čili katalyzátor úplně odstranit.

Trochu mě zarazil smrádek co se line z motorovýho prostoru, podle automechaniků je to vypalující se konzervace dílů. Jako kancelářský kryse co viděla gola sadu akorát na obrázku mi výměna trvala 6 hodin. Věřím, že zkušenýmu mechanikovi to bude trvat tak 2 hodiny, když všechno půjde povolit a sundat.

Všechno je to 14 nebo 10 ořech, lambda sondy jsou na 22 plochej klíč. Nakonec jsem nemusel sundavat první díl výfuku (trubka ve tvaru Y), ale jenom jsem ho na silentblocích posunul o 3 centimetry a pak nacpal zpátky :).

2015-12-17 12:10:33

imolared: co jsem chvilku koukal po decatu, ale na 350Z, tak pouze test pipe nic moc (rezonuje to),ale test pipe s rezonatorem znel dobre, ale tohle uz asi vis

proc ne rovnou long tube svody


Odpovědět