Fórum - Téma


350 na sněhu


Fórum 350Z 350 na sněhu

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4

2010-01-27 22:33:06

Musim s tebou souhlasit. ..taky si to nedovedu predstavit a myslim, ze i na mokru by to neslo. Jde to totiz spatne i na snehu.

2010-01-30 20:58:56

Chlape, žádný ESP,je v rukou a nohou, veř mi. Zetko je supr, ale stačí i na vodě střední nerovnost, volant trochu do zatáčky, trošku plynu a je to. Je to je a jen o respektu. Jezdím v zimě dvouma zadokolkama, jedna 400ps, druhá 265ps a 610 Nm_/ mé ženy /, obě auta jezdí denně, sjou rychlejší než Z a zatím žádné prblémy. Bydlím v Brdech a musím na RK Strakonická téměř neupravenou cestou,kterou jen protahují. To není vytahování, ale skutečnost. Jen musím jezdit každý den. Někde jsem už psal, že z klubu už bylo pár rozbitých Zetek na vodě a jedno na suchu, vše v zatáčkách. ESP je jen pomocník, nic víc. Dobré obutí je základ, loni se nám v zimě na sněhu zabil kamarád Cimboss, bacha kucí, jsem starej, můžu radt a takyjsem byl v SSSR°. Mé Z má 632 ps/900 Nm, jel jsem naposledy začátkem listopadu 6-7st C a pneu byly ještě při jízdě vlažné,tak to šlo, ale už konec.Chce to vydržet, až se oteplí a nebude žádná sůl, Z je škoda

2010-01-30 22:26:55

Má slova Veškerá elektronika je pomocník a ne autopilot

2010-01-30 22:28:18

Jo ja se tyhle elektroniky furt trochu bojim neverim ji prave si myslim ze se muze stat ze ti 200x pomuze a pak ze se roztocis ze nebude vedet co se deje pribrzdi ti jedno kolo a si na kolotoci . I kdyz vemu ,ale GT-R nebo EVO tam je ten pohon taky elektronikou a je to parada no ,ale tam je to trosku jiny nez treba ESP.

Proste neverit tomu a trenovat chovani auta a jak na to

2010-01-30 22:40:37

Pro zadokolku s výkonem nad 150 k je ESP při jízdě na sněhu skoro nezbytnost pro použití auta širší populací ...

2010-01-30 22:43:53

Jo to mas nejspise pravdu protoze ne kazdou zatacku chces vzime projet bokem zvlaste kdyz proti jede auto a jako slimak furt jezdit nemuzes ,ale vzdy je to o manipulaci stim autem kdyz si na nej clovek zvykne myslim ze muze jezdit i bez.

2010-01-31 11:25:54

já jsem minulý víkend nevydržel. bylo sucho, svítilo sluníčko, ale dost mrzlo. chtěl jsem auto jen rozhýbat, protože stálo už víc jak měsíc. řekl jsem si že když nebude mokro a nasoleno, tak ho pár kiláčků projedu vždy, když se podmínky umoudří.

abych to zkrátil...zapadl jsem metr od garáže

než jsem se dostal na suchou protaženou cestu, musel překonat 5 metru sněhu....a letní obutí...fakt moc nefunguje...s ESP, bez ESP....bylo to fuk....musel jsem si Z vykopat ale pak to byl zase docela zážitek sedět za volantem, udělalo mi to moc dobře.

jinak na vysvětelnou jak jsem to myslel s ESP. nepovažuju ho za všespásu. ale opravdu může někdy pomoci.

mě zachránilo už dvakrát před problémy.

poprvé na dálničním sjezdu, sjel jsem na poslední chvíli, do toho hodil oko do zrcátka jestli to kolega v autě za mnou stihl a do třetice mrknul na navigaci jestli přepočítává cestu. stupidní chyba. a do toho se sjezd z dálnice prudce zalomil. škubnul jsem volantem, auto zachrastilo a srovnalo mě do směru který jsem potřeboval. tipuju že bez ESP bych se přetočil, nebo minimálně musel hodně kontrovat.

a podruhé když jsem vyjížděl ze svitav na rovinku k brnu. projel pod tím hezkým tunelem a za nákladákem čekal na rovinku. do toho začalo pršet, já jsem si dal dvojku a jak skončila plná, dal motoru napít. a samozřejmě opět nemít ESP, tak zadkem ve smyku trefím nejspíš zadní kola náklaďáku rozhozenou prdelí...

pevně doufám, že jsem se z těhle chyb poučil. a myslím, že kdybych neměl zaplý ESP, nejspíš bych už neměl jinou příležitost se s autem naučit jezdit líp, protože by bylo našrot.... !!

doufám že mi letos vyjde kurz sportovní jízdy na polygonu v rakousku. viděl jsem z toho fotky a nadchlo mě to. zadarmo je docela problém někde najít správný míszo, kde si člověk může osahat hranice auta a posunovat svoje hranice....

2010-01-31 11:42:37

No bez zimaku bych ze zadokolkou tuplem nevyjel ,ale kdyz bylo pekne

2010-01-31 11:57:27

nešlo o žádný závodění.

prostě jsem chtěl auto projet, zahřát, rozhýbat. bylo sucho a fakt to nebyl problém. nakonec....viděl jsem někde testy letní vs. zimní gumy. a na suchém asfaltu i při nízkých teplotách byly světe div se letní gumy při měření brzdné dráhy lepší

za mokra bych zetko nevytáhnul ani náhodou. nepotřebuju z něj mít slanečka

2010-02-02 22:50:27

to rainbow7: Nazdar, ze by se na zacatku vlakna mluvilo o me? :D:D..tak zas tak cerny na tom snehu to neni, spis moje nesikovnost...po hodine jak sem tam krouzil do kola uz to slo lip...preci zetko je mistrem evropy v driftu...ale chce to sikovneho ridice..

2010-02-02 23:20:04

ahoooj

vítej náhodou jsi tam kroužil statečně.

2010-02-23 13:47:34

Zdarec, jaro tady, jen se dostat z okresky na hlavní tah a už jezdím. Rád bych ještě k trakci a kontrole smyku. Páč jsem už za ta má, dlouhá leta pár sportů měl, výrobci u sport. aut, ne GT se snaží, aby veškerá elektronika zabírala co nejméně, páč by radost i stažená prdel při jízdě chyběla. Zetko je nastavené na hraně a fakt na norm. podmínky včetně vody. 370 má již tyto pomocníky víc uštěné a to je škoda. U 350 i na okreskách není velký rozdíl mezi zapnuto, vypnuto. Nejlepší je,když jeto odstřižené a je pokoj. Myslím, že víc respektu utuží a vylepčí řidič. um. Navíc má skvělý mechan samosvor, tak co je víc potřeba pro radost ? Něco jiného jsou auta na denní ježdění a rodina,. Zdarec kucí a znova, jaro je tady, tak vydržet

2010-02-28 07:54:31

Cago,370 jsem mnel a 350 jse vracim je to ucpana sracka 350je TOP kamo vis o cem mluvim.

2010-03-08 20:08:11

no ba

2010-12-19 16:06:39

Zetko - jedno z nejlepsich aut na snih :)

je super, ze ma samosvor - s nim se to vodi samo...

a hlavne nic nenicis - spojku, diferak, gumy....

videjko natoceno pred dvema roky...

http://www.youtube.com/us...sa350Z#p/u/14/vGV4_YhJd8k

2010-12-22 01:58:14

Zetko ma starsne lehkej zadek na snih. Z garaze vyjedu pozadu, ale na snehu uz do ni zpatky nezajedu:) Zacne mi to litat namiste doprava, doleva..

2010-12-22 07:27:03

jezdím teď denně. bohužel se mi ze Zetka stala dailyna. ale zase si to o to víc užívám.

zatím jsem zapadl jen jednou, kdy jsem si na parkovišti zajel jedním kolem do díry a tím to zhaslo.

ale jinak jsem se vyhrabal prozatím pokaždý....klep klep klep.

a je to auto dvou tváří.

když chci jet v klidu a bezpečně, ESP člověka nenechá provést nějakou hovadinu. funguje fakt perfektně. dokonce jde i trochu zavrtět zadkem, než člověka seseká.

Naopak bez ESP si užívám spoustu legrace. ale chce to pořádný prostor. jak to člověk přežene...a že to je otázka milimetru na plynu, tak jde volant na doraz a občas už to prostě dorovnat nejde.

ale jinak je to krásně čitelný auto, kterýmu hezky váže předek a zadek není takovej prevít, jaký by se mohlo zdát.

2010-12-22 14:34:34

kdo hleda trosku prostoru k zimnim radovankam s panem "Z" doporucuju soukrome letiste v Chrastanech u Ceskeho Brodu. Pokud tam po sobe nezanechate kontejner odpadků, tak myslim, nikomu nebude vadit, ze tam uvidi krasny karky :)

ja to mam 10km od baraku...

http://www.mapy.cz/#mm=ZT...34250922@y=135874586@z=12

2010-12-22 17:18:26

Chrášťany jsou otevřený pro veřejnost? Jezdil jsem tam dřív,když tam byly i tuningový srazy,občas jsem tam zajel i sám,slečnu tam učil parkovat a couvat,ale pak tam majitel dal závoru a bylo po.

2011-03-06 18:33:39

protoze tam lidi vozili odpadky - prasata!

ted je to uz rok otevreny - resp. zavora nahore

timto dekuji panu majiteli za ochotu!


Odpovědět

1  2  3  4