Fórum - Téma


2valce 1,8 gti sunny N13


Fórum Sunny 2valce 1,8 gti sunny N13

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2  3

2010-01-03 11:56:48

pokud správně chápu byl by jsi rád kdyby jsi to zpravil za pár korun a mohl se vyřádit, myslím ale že tě zrochu zklamu jak psal nekdo výš klika se dá pořídit za 2ku a je jepsi stara a dobra nez broušená už kvuli presnosti obrábění u nás a v japánu.nicmene klikou s šálama a ojnicema vyresis to klepání což pravdepodobne nevzniklo jen tak. pokud bylo malo oleje tak mas urcite v ne zrovna dobre kondici i kroužky atd. pokud si chces zařádit hod tam ten druhy motor co mas doma a nemas co resit prehozeni motoru je práce pro dva lidi na jeden vikend zvlast dyz mas dva kompletni druha možnost je ten motor vytahnout a udelat mu GO a tam už mas možností nepočítaně od věcí nutných až po nejaky JDM performance a pojede to jak z praku. co se týče dílů a cen ti poradí treba jagy nebo kentoya.

2010-01-03 12:22:11

ta GO se mi zda rozumnejsi no ale jeste jsem ji nedelal na kolik muze prijit normalni GO bez uprav do 10t by se to vlezlo doufam ne?

2010-01-03 12:42:56

Pokud budeš přebrušovat kliku a dělat GO, tak stejně ten motor musí ven, tak tam mrskni rovnou druhej a je.

2010-01-03 13:53:23

Počítej že jenom nové lágry na kliku (original) budou cca 4000.- další 2000.- těsnění pod hlavu to jsou ceny které vím a dál máš kroužky,možná písty,těsnění na ventily.......atd myslím že 10000.- bude málo

2010-01-03 13:57:30

Tak nevím co myslíš tou přesností obrábění, ale řekl bych že vzhledek k roku výroby už dneska tyhle obráběcí technologie jsou i v ČR někde úplně jinde, my jsme to udělali tak - celý spodek do firmy v Hradci která dělala generálky snad ještě za komančů, teď si nevzpomenu na název - a rovnali kliku, nové šály, výbrus válců, válce a pístní kroužky, dělají i olejovou pumpu kdyby s ní něco bylo to nevím jeslti dělali.

Tato samotná akce vyšla na cca 18.000, nejdražší v tom byly písty, jeden asi za 2000, celkem počítám že to vyjde na 25-30 se vším všudy. Navíc výhoda tohoto řešení spočívá v tom že to oni i složej tak jak to má být, takže se nestane že by tam někdo něco utáhl jinak než jak to má být apod.

(Kromě toho ještě přijdou nové simeringy na ventily, původní hydroštely, jedna vačka byla prodředná takže tam bude z jiného motoru, hlava je rozebraná celá a bude se čistit a srovnávat, potom samozřejmě všelijaká těsnění, a ventil pod olejový filtr, aby olej netekl z filtru zpět do motoru když se vypne, ale zůstával ve filtru)

Vím že je to jiný motor, ale cenově to takový rozdíl nebude.

2010-01-03 15:09:24

s tou presností samozrejme dyž je to firma která dbá na to aby mela dobré a nové stroje bude to v cajku dost lidí ale porád dela na starých masinách kde dyž dobre tak ti udela kliku na pár setin a co mi bylo receno od "klikaře" tak tyhle vysokootakčový motory byly dělany na tisiciny (pokud se pletu tak to nekdo rknete at nesirim bludy).

cena GO cca 25-30. plus minus zalezi co vsecko bude treba menit a kdo ti to bude delat...

ae nevím proc tam nedás ten druhy motor dyž ho mas doma.

2010-01-03 18:14:33

Ona i každá original klika má značení a blok motoru také-dohromady to tvoří takovou tabulku podle které se objednávají lágry a výsledek je fakt dokonalý Po broušení už bude problém sehnat správný rozměr,bude se muset měřit a počítat a kdovíjaký budeš muset udělat kompromis

2010-01-03 20:28:08

už jsem to našel, mě to dělali tady: http://www.ahra.cz/, zatím těžko říct vlastní zkušenost když to ještě není v provozu, ale reference mají více než dobré co jsem tak četl na internetu i slyšel od mého mechanika.

2010-01-03 21:07:10

jj presne tohle sem slysel ze se delaji do kupy cele motory a ze práve moc lidi co to generalkuje tam daj co maj a neresi nejaky miry nebo komplety a pak ty motory nejedou kolikrát ani tolik jak pred generálkou.

2010-01-03 22:35:26

No tak nevím, to takhle určitě nebylo, dost dlouho se řešilo jaké písty použijí, pokud vím sháněli nakonec nějaké co pochází přímo z japonska, i když se dali dát i levnější, ale nedoporučovali to, dávali jsme tam i klikovou hřídel z jiného motoru protože ta co tam byla byla ohnutá už moc, tak aby jí nemuseli tolik rovnat, myslím že pozitivem je že tihle se zaměřují na generálky motoru, nedělají nic jiného, a dělají to už dlouho, takže věřím že vědí co který motor potřebuje, včetně vysokootáčkových jako jsou tyhle naše,

Co mi říkal ten co mi to dělá tak si tam nějaký jeho známý nechával dělat tuším nějaký opel 1.6, a ty motory taky netočí zrovna málo a byl více než spokojen. Samozřejmě záleží také jaké se kdo k tomu autu chová - po takovéto generálce je potřeba zajíždět prakticky jako nový motor, když to někdo hned točí až do červeného tak se pak nemůže divit že mu to nejede....

2010-01-04 16:54:15

Fizzbiker mel asi na mysli to ze kdyz si nekdo dela GO motoru nekde v garazi tak to muze dopadnou spatne... a ne kdyz to dela specializovana firma

2010-01-05 22:21:44

spis sem chtel rict ze dyž uz to delat tak u nekoho kdo už nejaky ty motory delal a zná je. tusim ze firma která dela motory vw a renaulty a tak asi nebude mit kontakty a zkusenosti s kvalitama a pouzitim dilu na nissany ale kazdy sveho stesti strujce a taky zalezi co kdo po tem motoru chce že....


Odpovědět

1  2  3