Fórum - Téma


2016 Nissan Pulsar C13 asistent rozjezdu do kopce


Fórum Pulsar 2016 Nissan Pulsar C13 asistent rozjezdu do kopce

Informace o modelu: Nissan Pulsar

Diskuze o vozidlu

2016 Pulsar C13 1.2

42 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 197 ccm (73 cui), 4-válec, Řadový.


1  2

2016-10-14 09:11:06

Zdravím,funguje někomu asistent rozjezdu do kopce?Mě teda ani náhodou.

2016-10-14 09:22:08

filda2007: Teda já mám r.v.2014 do provozu 4/2015 (1,2DIG-T Acenta) a myslím, že tam nic takového není. Ani si nevzpomínám, že bych to někde četl, že by to Pulsar měl...

2016-10-14 09:42:40

Acenta 1,2 dig-t 85kw 6mt 2015, taká vec nie je vo výbave. A nepamätám si, že by Pulsar mal v cenníkoch a/alebo materiáloch uvedenú prítomnosť asistenta rozjazdu do kopca.

2016-10-14 10:44:26

A co ceník z roku 2014,2015,2016-technické údaje-brzdový systém?Je to tam jasně napsané a s tím my to taky prodali pánové v nissanu v Pardubicích.

2016-10-14 10:54:23

filda2007: z cenníka: Kotouče vpředu i vzadu, systém ABS, EBD, brzdový asistent.

Nevidím nikde asistent rozjazdu do kopca.

Brzdový asisstent, alebo BAS prípadne EBA je niečo iné. V prípadne akútneho, náhleho brzdenia vyvinie maximálny brzdový tlak a umožní brzdiť s maximálnou silou.

https://cs.wikipedia.org/...%BD_brzdov%C3%BD_asistent

2016-10-14 11:02:49

já tede dostal jiný ceník,ale jeto oficiální od nissanu i na netu to uváděj-viz předchozí foto.

2016-10-14 11:05:51

filda2007: oskenuj, alebo daj link, som zvedavý/ aha, už vidím

ak to máš na kúpnopredajnej zmluve, reklamuj alebo pýtaj zľavu. Pokiaľ viem, Pulsar to nikdy nemal, možno to skopírovali z QQ.

2016-10-14 11:16:18

už to tam není?Volal jsem na linku nissanu a psal stížnost do nissanu a tak koukám,že to smázli kluci šikovný.

2016-10-14 11:21:01

chci vrátit auto,ale vzpouzej se,protože to nevěděli a zjistili to když jsem jim to dal do servisu a ted je velký halo.A to mám Teknu.

2016-10-14 11:24:40

filda2007: na konci každého cenníka/prospektu je zmienka o tom, že špecifikácie sa môžu líšiť. Takže výpis výbavy z kúpnopredajnej zmluvy je smerodajný.

2016-10-14 11:43:02

To je pravda,ale tohle je napsaný jako základní vybava a ne jako příplatková?Pořád opakují,že je to tisková chyba.Našel jsem tady ceník z roku 2014 a tam to je taky napsaný.

2016-10-14 12:10:53

filda2007: Podľa mňa to bude chyba v preklade, obchodník prekladal a dal do cenníka lebo tomu prd rozumel. A tá chyba sa opakovala, až kým si na to neupozornil.

2016-10-14 12:19:10

to ano,ale já to s tím překlepem koupil a trvám na natom.už mě nabýzeli hlídače tlaku v pneu do zimáků jako odškodné a mezi řečí úplně nový model,ale mě to auto zklamalo

2016-10-14 12:41:07

filda2007: Hele a fakt je to pro tebe tak zásadní? Já bych bral ty senzory a nějak bych se s tím smířil.

P.S.: I když je fakt, že jsem u Fordu zažil paní, která reklamovala, že je v návodu napsáno, že když volič topení přesune na modré pole, fouká z výdechů chladný vzduch. A ona reklamovala, že jí fouká teplý. No bylo to v létě a vysvětlit jí, že když nemá klima, tak to foukat chladný nebude, bylo tak složitý, že se jí auto nakonec vyměnilo za auto s klimatizací...

2016-10-14 13:02:44

filda2007: nedej se,pokud je to pro tebe důležitý prvek,díky kterýmu ses rozhodl auto pořídit.Za všechno,co je konkrétnímu zákazníkovi nabízeno odpovídá prodejce.Tzn. i za zavádějící text,který tě uvedl v omyl.

2016-10-14 13:12:46

Tak zásadní to není,ale za půl mega? Jde o to jednání a prostě to oznámili jako samozřemost.Uvažuji ještě o zveřejnění v telce nebo noviny?Já do nissanu šel kvůli bezpečnosti a spolehlivosti japonců a tohle je o bezpečnosti,nebo ne ?Vždyt to maj auta za 200 000kč!

2016-10-14 13:25:47

filda2007: rozumím. Holt jaký pán,takový krám. Za sebe říkám,že konkurence je velká a každá špatná zkušenost s kýmkoliv a čímkoliv by se měla rozmáznout,ať mají příležitost ti poctivý a vstřícní Nechci hanit Nissan,ale jemu bych za nový auto při svých zjištěních peníze nestrkal. Nestydí se za ty peníze prodávat podřadnější nedoladěný auta,než jiní výrobci a dokonce nedosahuje ani standartů koaličního Renaultu.Bohužel záměrně.

2016-10-14 15:45:02

bmarcellus: Hmm, no tak tomu sice trochu nerozumím, ale jo, pokud máte pocit, že je to špatně, nemusíte Nissany kupovat. Já měl předtím Toyotu, dbali hodně na zákaznickou spokojenost, takže mi na záruku vyměnili půl auta. S Nissanem zatím na záruku v pohodě, nikdo neprotestoval.

Ale mohl by si rozvést tu "neodladěnost"? A podřadnost?

Já totiž ve firmě spravuju flotilu, máme Opely a řeknu vám, že záruky, to je boj...

2016-10-14 20:36:18

cubalibre: pocity jsou v tomto případě podložený fakty z testů a referencí (i zde na clubu),který jsou volně ke zjištění.Každý tomu ale musí obětovat nějakou tu hodinu,aby byl v obraze co kupuje a nebyl naivní. Zvlášť jako správce vozovýho parku,který musí autům aspoň trošku holdovat.

Tady u nás je na tom s pověstí u obyčejných značek nejlíp Algon od Toyoty.

Podřadnost? :neprodávají adekvátně zpracovaný auta vůdši cenový relaci,ve který jsou.

Neodladěnost? :auta jezdí a chovají se nemastně/neslaně,palubní systémy už jsou o generace jinde.Přirovnává se to k ´bílému zboží´ v elektru,nebo ´smartfounům´.

2016-10-14 20:54:12

bmarcellus: hmm, to jsem si myslel. No nic, já to mám z praxe, ale nechci se hádat, na to jsem už dost starej

Mimochodem nechápu, jak může někdo koupit auto a je pro něj stěžejní funkce asistentu rozjezdu do kopce a ani si to nevyzkoušet při zkušební jízdě Jasně, Nissan udělal chybu a někdo to napsal do ceníku. Ale nevyzkoušet to? Vždyť právě v testech a recenzích se často píše, jak některé systémy blbnou atd.

P.S. Už končím tuhle diskuzi, odbíháme od tématu


Odpovědět

1  2