Fórum - Téma


2003 Nissan X-Trail I Classic / T30


Fórum X-Trail T30 2003 Nissan X-Trail I Classic / T30

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic

Diskuze o vozidlu

2003 X-Trail T30 / Classic 2.2

21 diskuzí

Výkon motoru 84 kW (114 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 200 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.

Mam takyto problem a potreboval by som poradit ked prudsie pridam plym auto velmi zadymi ked sauz rozbehne tak to prestane ale ked sa preradi rychlost a prida tak znovu vymenil som turbo lebo malo tlacilo aj vahu vzduchu


1  2

2015-09-13 22:00:18

Dobry vecer mam nissan x trail rv 2003 2,2 dci a mam takyto problem ked prudsie pridam plyn velmi zadymi ked sa uz rozbehne tak to prestane ale urobi to pri kazdom preradeni rychlosti a pridani ja som ho kupil iba teraz a bolo zle turbo to som vymenil a robi to toto vymenil som aj vahu vzduchu a to iste nevie mi niekto poradit co by to mohlo byt chyba?

2015-09-13 22:40:19

anna: SCV ventily alebo trysky,ak ma vykon.Ak vykon nema tak EGR ventil

2015-09-14 01:10:28

vykon ma len sa mi to tak javi ze kym ma 2000 /2200 otacok tak dymi a potom to prestane ale pokial dymi tak sa ozyva take nieco ako ked na starej skodovke hrkotali ventily rg ventil som dnes zaslepil ale neviem gde su tie SC vetily ani na co sluza tie trysky som tiez podozrieval ale asi by viacej zral a to sa mi vidi v norme

2015-09-14 10:05:59

Zdravím, to čo popisujete robí aj mne až na to hrkotanie. Výkon aj spotreba v norme ani olej nepapá ale pri otáčkach 2000 - 2300 ostáva za mnou čierny oblak. Zatiaľ som to nemal kedy riešiť ale tak trochu podozrievam aj Slovensku naftu pretože, keď som tam mal Nemecku plnú nádrž tak po minutej štvrtke to podstatne dymilo menej no keď som opäť natankoval na Slovensku je zase za mnou oblak ako z bodovky. Zároveň mi to o trochu menej dymi aj po dlhšej jazde stačí tak 100 km mimo okresu.

Momentálne rodinný rozpočet a čas mi bránia ísť s tým do servisu tak trochu aj dúfam, že sa to nezhorší kým sa dostanem do servisu.

2015-09-14 10:16:23

No ja som este na takej dlhej trase neboll lebo zatial som to skusal iba na prevoznych cislach ale teraz som vymenil olej a vyskusam to dalej uvidim este mi radia tie SC ventily len neviem kde su vy ste to neskusali

2015-09-14 15:05:10

kuhejda:100kw Trysky

anna:84kw to možu robit aj SCV ventily,na vysoktlakom čerpadle zeleny a červeny,za motorom pod sacim potrubim.,čerpadlo je zastrčene do rozvodov.

Edit.SCV ventily maju dva problemy bud sa zaseknu v zatvorenej polohe a nejde naštartovat alebo su zodrate zostanu volne a puštaju vysoky tlak zle reguluju.bez napajania zostanu zatvorene

http://www.nissanclub.cz/...lect=291548#message291548

100kw ma jeden ventil ten je bez napajania otvoreny s tym problem nebol až na seriu 006 ktora bola vadna z vyroby prejavuje sa kolisanim otačiek,nudzovy režim pri volnobehu vačšia spotreba. Nahradza sa 066 ten som ešte vadny nevidel ani jeden.

2015-09-14 15:44:26

A tie ventily sa daju vymenit aj bez cepadla elebo len spolu s nim a kolko cca stoja euro

2015-09-14 18:51:04

anna: http://eshop.dimid.cz/pro...gulacni-ventil-scv-61.htm

http://eshop.dimid.cz/pro...gulacni-ventil-scv-60.htm

daju sa vymenit bez čerpadla

2015-09-14 21:29:01

Dakujem musim to zohnat a vyskusat

2015-09-14 21:38:46

anna:

Tento víkend jsem je měnil.Není to nic naročného, jen to chce štestí na šrouby .Nejlepší je sundat stěrače,pod nima plasty, motůrek stěračů a ten černy plech.Určitě oddělat intercooler a na ventilové víko dát třeba molitan, ale pozor na vstřikovače..Na něj zakleknout a koukat pod sací potrubí k rozvodům.Jsou barevně označený.A teď to nejhorší, povolit ty imbusy.Mě se "poštestilo" ten nejhůř přístupný šroub (nejblíž motoru) protočit v hlavě.Tak se muselo navíc sundat sací potrubí.Ale aspoň jsem ho vyčistil spolu s EGR.

2015-09-14 22:05:23

Fuha mam z toho husi kuzi na chrbte ale budem to musiet skussit dakujem

2015-09-14 22:54:23

crxivt: Keby si tu bol na fore pohladal tak najdeš postup ako na to.Stači zhodit intercooler.Odmontovat prave koleso,spustit auto na zem a možeš tam aj tancovat a nie sa škrabat na motor.Krasne tam daš ruku aj kladivko naklepnut imbus do šroba ak nejde.Dlhym šrobovakom vycvaknut konektory pomedzi sanie a vytiahnut ventily.Dokažem to vymenit za desat minut.

2015-09-15 07:35:39

no u nás se říká jedno přísloví

Když selžou všechny pokusy přečtu si návod!!

2015-09-15 18:35:48

Tímto se omlouvám, že jsem poskytl špatné informace.Bohužel mám problém s hledáním i jiných webech.

2015-09-16 07:30:17

crxivt: náms e neomlouvej, ale omluv se rodině, že jseš v garáži víc času než by jsi musel být Nám ej jedno jestli to děláš hodinu nebo 2 dny. Nám je spíš líto, že se tu člověk snaží radit, věnuje tomu čas a pak si přečte, že to je stejně k ničemu, protože si to ten kdo to potřebuje nepřečte a jde na to systémem pokus omyl.

2015-09-16 11:51:32

Ale když já jsem v té garáži tak rád.Samozřejmě bych byl radši za nalezení návodu, ale jak jsem již uvedl mé hledání je většinou ztrátat času.Třeba na Honda-clubu máme tzv FAG, což jsou zamknutý topicy, kde jsou návody a je to ve zvláštní sekci.Tím neříkám, že to tu je nějak špatně nebo nepřehledně.Díkybohu za toto forum a hlavně takovým frajerům jako jste vy dva Hold se budu muset doškolit v tomto hledání.

2015-09-20 20:58:20

anna: Zdarec,mám úplně ten samej problém (kouření i klepání) motor 84 kw . Už si vyměnil scv ventily a pokud ano pomohlo to?

Díky.

2015-09-20 21:10:58

Dobry vecer ventily som este nemenil zaslepil som egr ventil dostalo to vyborny tah a dymenie islo dolu occa 70 percent a tym ze to dostalo vacsiu silu aj to zvonenie tych ventilov sa skoro uplne stratilo

2015-09-20 21:31:40

anna: na egru si zaslepil přívod i vývod a co hadičky na naftu a kabel?

Díky

2015-09-20 22:56:29

Zaslepil soho uz pri vyfukovom potrubi pri turbe tam dalej som to nehybal vlozil som tam pliesok


Odpovědět

1  2