Fórum - Téma


2.2 DDTi nebo 2.2 dci


Fórum X-Trail T30 2.2 DDTi nebo 2.2 dci

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2013-12-17 09:31:07

cau , chci si poridit X-traila ale nevím jestli 2.2ddti nebo 2.2dci ?

ktery je lepší co se tyce poruchovosti?

2013-12-17 09:52:29

http://www.nissanclub.cz/...-2-2ddti-16v-rok20-142164

2013-12-17 10:51:53

mtbull: Bavme sa o 84KW a 100KW obidva su common railove 1.a2.generacia vstrekovania.

84 kw je citlivejši na kvalitu nafty vzhladom na nižši tlak v systeme ma velke denso čerpadlo s dvomi scv ventilmi,ktore sa nekvalitnou naftou často zadru a prestanu fungovat.čo sa tyka trysiek dtto.medzichladič vzduchu u tohoto modelu problemovy nebol.Problem u tohoto modelu je Boschova vaha vzduchu ktora sa da poriešit za prijatelnu sumu.-treba ju totiž vymenym sposobom doručit do firmy Bosch ktora ju preprogramuje -straca časom soft,samozrejme v pripade že nemate v aute už nejaku druhovyrobu.

100kw denso druhej generacie s jednym SCV ventilom na čerpadle trpel nepodarkom (vyrobnou vadou SCV ventilu do maja 2005 označenym 006,všetky boli vadne z vyroby)Dalšim problemom medzichladič vzduchu-do roku 2005 fučal cely od roku 2005 len prve rebro na vrchu ktore je opravitelne kvalitnym lepidlom(kto ma mokrych len prvych 5 rebier ,treba chladič demontovat zapchat privody , nafukat vzduchom cez dierku na Bost sensor a ponorit do vody)

Sem tam sa stava že odide Bost sensor (snimač tlaku na intercooleri) ktory sa da zohnat za nejakych 40€ a regulačny ventil ovladania variability turba ,do ktoreho sa dostane špinka a zostane visiet otvoreny,je od Bosch a da sa bez problemov nahradit napr.ventilom z VW alebo Peugeot.Vaha u tohoto modelu je Denso a ta ma problem možno 1 zo 100.

Samozrejme obidva tieto modely su citlive na kvalitu oleja kvoli retiazke na podtlakovku a retazovym rozvodom.

Pri kupe si treba davat pozor na štartovanie ak pri dlhšom odstaveni auta motor dlhšie štartuje treba počitat s tryskami,takisto je problem s tryskami ak pri akceleracii kuri z vyfuku dlhšie na čierno alebo počut z motora pri otačkach okolo 2000 jemne rapkanie.

Ak ide velmi tažko spojka treba ratat s vymenou lamely,ak sa na volnobeh trasie motor-problem s dvojhmotou.

Ak koliše volnobeh problem s SCV.

AK sa po naštartovani ozyva klepot alebo šramot z motora treba poliat klinove remene trebars aj vodou aby sme zistily či klepe motor alebo remene.

Vela štastia pri vybere.

2013-12-17 11:37:13

Diky sjaro

.no tak ted taky nevim , asi je to kus od kusu mozna bych radsi volil tu 84kw ,kdyz tam jde jen o kvalitu nafty.

Jeden kluk mi povidal ze má 100kw na při 30 000km měnil čerpadlo a turbo,a nekdo zas u 84 nic.

Tak budu poradne vybirat a snad nenarazim na nejaky spatny kus.

Ja mam audi a tam muzu lejt kterou koliv naftu i bio a turbo mi odeslo ve 280000km.

2013-12-17 11:38:43

to oznaceni 006 najdu kde ? u te 2005 ve velkym technicaku ?

2013-12-17 18:38:07

mtbull: To označeni je na ventile ktery je namontovany na čerpadle,fotku ventilu mam v profile.čerpadlo menit je blbost 99% je tam problem s ventilom.

Turbo -je pravda že u 100kw(variabilne), už neni chladene vodou ako u 84kw(bez variability), ale ked si ho po zataži nechaš vychladit tak no problem.


Odpovědět