Fórum - Téma


2.0 TD studený motor chcípne


Fórum Primera P11 2.0 TD studený motor chcípne

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-01-28 17:51:48

ahoj, chtel bych se zeptat jestly naftovej motor ma taky sytic Kdyz nastartuju studenej motor, tak nez se ohreje podle teplomeru na provozni teplotu, deji se 2 veci.

1: volnobezny otacky jsou cca 850 jak za studena, tak za tepla

2:motor na volnobeznych ot. se obcas znicehonic vypne, po zahrati uz je vse ok.

Resim to tak, ze kdyz motor jeste neni ohratej a musim zastavit, treba na semaforu, tak prislapnu plyn na 1000 otacek aby motor nechcipl. Neni nic trapnejsiho, nez ze se chcete rozjet na zelenou, a 3 vteriny predtim nez blikne oranzova, vam chcipne auto.

A k veci, co mohlo nastat za problem, a jak ho resit? PS: primera p11 2.0 TD, R.V.97, kdyby se tady tento problem uz resil, at moderator tema uzamce, ale posim o odkaz na starsi clanek. Hledal jsem to zde, ale stejnej problem sem nenasel a na procitani stovky clanku nemam moc casu. Dekuji za rady a pochopeni.

2010-01-28 18:41:24

mam taky 2.0TD a k bodu 1. - otáčky mi po startu vylezou tak na 1000, po chvilce spadnou na těch 850, takže to je asi normální. motor se dál zahřívá na těhle otáčkách. k bodu 2. - nemáš třeba bordel v sání? nebo snad filtr obalený v igelitu jako jsem měl kdysi já na W10.. :D, pak jedině váha vzduchu (ta černá věc s konektorem kousek za vzducháčem. zkusil bych ji vyndat a podívat se jestli neni zašpiněná. motor ti jde normálně vytočit třeba do 4500? po zahřátí drží volnoběh, výkon a spotřeba jsou v normálu?

2010-01-28 19:05:34

motor jde bez problemu vytocit k 5000, volnobeh po zahrati drzi (on drzi i za studena, jen obcas zdechne) otacky nekolisaji (ani za studena, ani za tepla), mnou vypocitana spotreba po brne 6,9 a rozhodne nejsu brzda provozu, ted v zime spotreba 7,2 , vykon nemam zmerenej, ale honil sem se s pochcavkou 1.9 tdi a lehce me ujizdel, takze ten vykon tam bude vporadku. Proste a jednoduse, po zahrati auto funguje na jednicku, starty bezproblemovy (vcera rano -20 a auto po prvnim nazhaveni snad ani neprotocilo klikou a hned chytlo), jen se me za studena nezvednou otacky a kdyz necham auto studeny nastartovany stat pred barakem, tak zhruba za minutu zdechne, prijdu, natocim, po minute zdechne a tak furt dokola nez se auto ohreje, ne ze bych to delal, ja radsi rano nastartuju a hned jedu a setrne zahrivam jizdou.

jeste bych dodal vyjadreni kamosa. To co auto dela, by prej mohl zpusobovat spatnej bimetal v syticu, u tohohle auta nevi, ale prej WV ma naftovy cerpadlo s funci sytice, tzn. ze ten bimetal ma cerpadlo primo v sobe a to je pak na repas cerpadla.(resp. toho bimetalu)

2010-01-28 20:04:35

tak repasnout čerpadlo asi čerta nestojí, když ani to nepomůže, koukni na lambdu, kabely a kontakty k ní. to můžeš klidně udělat hned, popřípadě si ji nechat změřit v servisu jestli neni těsně před smrtí.

2010-01-28 20:17:25

naftovej motor žádnej sytič samozřejmě nemá má ale něco jiného jmenuje se to předsuvník vstřiku měli to teda starší motory nevím jak to maj ty nové ale zaručeně něco na ten zpusob budou mít

2010-01-28 20:37:28

TD P11 má tzv.předvstřik ne sytič,a bohužel už je vše řešeno elektronikou takže se těžko něco zjišťuje V jakém stavu máš naftový filtr? Muže se stát že jestli už je "jetý" a čerpadlo nemá sílu studenou naftu nasát tak se odpojí. U P11 čerpadla rádi odcházejí,hlavně Bosch Zexel celkem drží

2010-02-01 15:05:39

a jak zexel, tak bozena se daji repasovat? Novy sou docela drahy.

jinak filtr necham vymenit i s airfitrem, kdovi kdy ho kdo menil.

cerpadlo zexel

zavada s nejvetsi pravdepodobnosti odhalena, bude nasledovat oprava a pak napisu jestly je vse ok. Zjisten spatny teplomer na hlave valcu kterej ovlada předsuvník vstřiku. Asi je zaseklej a tvari se ze je motor ohraty a proto neda povel vstrikovacimu cerpadlu aby dodalo vic nafty. LAICKY RECENO.

Dekuji uzivately SJARO za pomoc pri reseni problemu.

2010-02-03 09:23:42

teplomer ovladania predvstreku cerpadla a vetrakov

2010-02-13 13:00:05

problem vyresen, koupen Snímač teploty chladicí kapaliny, vyrobce EPS, objednaci kod 1.830.225 , cena v auto kelly 317,- s DPH.


Odpovědět