Fórum - Téma


2.0 96kW alebo 2.0 GT


Fórum Primera P11 2.0 96kW alebo 2.0 GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-08-29 21:14:04

co se vůbec do primery vejde ostřejšího? SR20DET nebo VE mi příjde ideál cokoliv většího už musí být těžší a eventuelně i z jízdních vlastností záškodnické ne? přeci jen výkon není všechno

2011-08-29 21:15:26

no hlavně všechny nebo většina ostatních jsou RWD nebo AWD s tim by byl asi problém ne?

2011-08-29 21:17:59

když máš prachy taky problém není nic, je škoda že P11 se nedělali 4x4. určitě by to šlo asi udělat ale to bys to auto musel fakt milovat aby si do něj vrazil tak nekřesťanské prachy:D nějak si nedovedu tu přestavbu ani představit to bys prostě přeprcal celej podvozek, středovej tunel, zmenšil trochu prostor vevnitř, no thole je mimo mou představu:D

2011-08-29 21:18:36

cooo ,převodovka do kufru . ne SR je nejjednodušší volba,a můžeš z něho mít i 600HP když chceš , ale už hodně odbočujeme od tématu....

2011-08-29 21:29:29

Chmeldoslav: to už je prostě "out of range" takovýhle věci. Všichni víme, co se dá vytlačit z SRek, tak proč experimentovat s něčím neznámým a 4kolky se dělaly. pro Evropu asi jenom pro Švýcarsko, pak asi jen Japan Primera Camino 4x4 a G20 nevim. ale to jsme zase někde jinde...

2011-09-03 16:38:48

Tak já jen k původnímu tématu....P11 96kw,nebo GT...Nosám sem měl dvě P11 2,0 96kw,a myslíte že jsem taky nechtěl GT??samozřejmě že chtěl,každého to láká...Jenže sehnat GT,v pěkném,a neujetém,neuhoněném stavu,sem zjistil je jaksi problém...Pár sem jich i po bazarech projížděl...a ono takové hodně ojeté GT,už stejně nemělo výkon ani jako P11 96kw.A jaksi,do Go,nebo výměny motoru se mi nechtělo,nehledě třeba na korozi,totálně vymlácený podvozek,atd.To sem radši koupil zachovalé obyčejné P11 96kw,a pokud je na něm vše OK,taky to není líné auto,a ani to nesedí špatně,obzvláště oproti běžným autům,tj.Laguně,Vektře,406....Jinak kdybych chtěl,vždycky z tohoto dobrého základu,jde předělat na GT,snad jen vyjma plastů,prahů a nárazníků,které se hůře schání...Tenhle postup,koupit zachovalou P11 a pak si ji doupravit,tady doporučoval i Jagy(v jiných diskusích).A ještě argument,že GT si drží cenu,a ještě bude stoupat.no....vzhledem ke stáří vozidla,už asi těžko...naopak taky bude brzo za babku,už dnes nikdo P10 GT nechce...podobně jako dříve byla fenomén Calibra od Opela(taky sem ji měl)a dnes jí koupíte za 10 tis...

2011-09-03 18:18:54

Sakra a ja narazil na nevylitane a neuhonene GT napoprve a za pekne penize kde je chyba .

Nevim no jak hodnotite uhnany GTcko . Ale na primery GT ktere jsem narazil byli dobre i pri 250 000km a vubec jin nevadilo ze jim majitel daval na prdel ,ale musel dodrzet zakladni pravidla o chovani k nemu .

Podvozek nejake prkotiny opravdu neresit a udelat si to .

2011-09-03 20:25:52

Podvozek vzdy bude treba torchu vymlaceny a stejne se to musi postupne obmenit, cepy, tlumice, ramena, atd. atd. Ja koupil P11 96kW s nalitanymi 250 tisici v hodne slusnym stavu a uz mam na ni 280 a myslim ze lita porad dobre. Mozna ze nelita tak jak by mela, nemel jsem moznost porovnat jinou, abych se svezl a nebo GTcko, ale pocitove jela fakt hodne dobre a zatapela v jistych chvilich i radoby lepsim autum.

Co se tyce te zmeny na GT, tak to fakt problem neni. Treba ja jsem prave vcera vymenil vacky za GT a pres pristi tyden jedu na vymeni ECU, resp. prehrani imobilizeru do Nissanu, aby vse slapalo jak ma a budu z toho mit motoricky v podstate GT. Co se tyce tech narazniku a prahu, tak tam je to jasny, nsezene se to, ale i obyc P11 muze vypadat paradne kdyz se vse rozumne zkombinuje. Dulezity je, aby nerezla, aby bylo videt ze je dobre o ni postarano a pak hlavne, aby bylo perfektni to co v sobe skryva


Odpovědět

1  2