Fórum - Téma


2.0 103kW graf točivého momentu


Fórum Primera P11 2.0 103kW graf točivého momentu

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-05-07 12:29:15

Nemáte někdo obrázek grafu průběhu točivého momentu? Docela by mne to zajímavo kvůli stylu jízdy. Hledal jsem to všude možně po netu a nikde nenašel. Díky. (P11C/144 2.0 103kW)

2010-05-07 12:36:44

http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N

2010-05-07 12:41:54

2010-05-07 22:36:28

supr odkaz !

2010-05-14 22:09:57

Tak s toho grafu nejsem dvakrat moudry..no kazdopadne zkusenost je takova ze dole nic a nahore vse..proste Japonec

 Svobi
2010-05-14 22:13:24

Jo presne tak to ma bejt minule jsem predjizdel a nechal tam ctyrku a uz se blizilo auto proti a kamos uz se zacinal bat rikam neboj a jenom rikam ted, zabralo a sup byl jsem pred autem . To kolikrat i na trojku nastup nic a pak tam mam 120 a uz letim pryc

2010-05-15 10:21:22

To ano, hlavne na trojke 140 km/h uz je iny rachot

2010-05-15 10:27:57

je tam zajímavej ten vrchol u 3tis a pak zase pokles, ale jinak od cca 2,5tis je tam snad pořád přes 150 Nm a to asi není tak zlý a pak od 4 tis je to paráda ... jen úplně zespoda to není až takovej odpich no

2010-05-18 20:51:28

Takže jestli jsem ten graf správně rozšifroval, tak pro klidnou ekonomickou jízdu je nejlepší jet mezi 2-3 tis. Nad 3tis. ot. řadit výš.

Při závodnější jízdě držet otáčky mezi 4 - 5,5 tis. ot.

2010-05-18 21:11:44

Pri zavodnejsi jizde do omezovace.

Jinak ten pokles v urcitem pasmu maji snad vsechny SRka.

2010-05-19 09:11:30

Rekl bych, ze ten pokles spis budou mit vsechna auta... Resp opacne, ze ty hrby, ten pokles bude prirozeny stav. Ty nastupy krouticho momentu/vykonu jsou vetsinou zpusobeny rezonancemi v sani/vyfuku, kdy defacto dochazi ke rychlejsim prutokum, nez je mozne diky pevne kompresy motoru. Prave tyto rezonance jsou dulezite pri lazeni motoru. Nikdo to nedokaze asi stoprocentne spocitat. Kazdopadne posun ci vyrovnani, ci zvysovani tehle hrbu se deje pri nasem radoby tuzeni, kdy davame misto airboxu prime filtry, menime svody, cely vyfuk. Kazdy takovy zasah ovlivni vic tvar techto krivek, nez absolutni hodnoty krivek (ikdyz to taky neni pravidlem.

2010-05-20 11:51:11

Jak to myslíš, artee, rezonancemi? Slyšel jsem o rázových vlnách v sání, ke kterýmu dochází a díky kterýmu jsou ty motory vlastně laděný pro určitý otáčky. Proto proměnný sání atd. (teď mě napadá jestli to není u turba, ach ta hlava děravá :D)

2010-05-20 15:06:19

Rezonance, razove vlny, to je to same. Jde o stav, kdy vlivem proudeni nasvaneho vzduchu, ktery ale neni kontinulani, ale ma sinusovy prubeh presne podle pohybu valcu, se muze dostat do motoru vic smesi (vzduchu) nez je sam schopen nasat. Protoze jednotlive vlny (pulsy) sani valcu se prekryvaji, ci jinak interferuji v tvarech saciho traktu (proste secteni, stejne jako zvuk, ci svetlo). Takze sem mluvil o tom, co ty mas schovano pod razovou vlnou. Toto same se deje pri vyprazdnovani valcu, tam dokonce se vyrobci snazi, aby tyto rezonance byly co na nejvetsim sperktu otacek a podtlakem ktery vznika interferneci se vycucavala spalena smes z valcu a motor neplytval energii na jeho vytlacovani. (klasicke flame okolo svodu 4-2-1 ci 4-1, kazdy typ ja jine predpoklady k pocitani techto rezonanci)

2010-05-21 00:27:52

tak asi myslíme to samý


Odpovědět