Fórum - Téma


17.9. 2011 Příbram


Fórum O Srazech a akcích 17.9. 2011 Příbram



1  2  3

2011-09-19 20:48:24

Jak jsem rikal, me to ABS jde stejne jako Tobe tofi, tak nevim v cem to je. Hold to ma Kadli novejsi a zrejme nejak vychytanejsi

EDIT: Jeee a ted koukam, na tom videu jsem take jeste ja v pomale jizde, no parada.

2011-09-20 12:45:50

ABS mame stejne, delaji to jen a jen gumy.. Proste sirsi gumy ztraci adhezi min = ABS neni tak paranoidni.

Jedine, nejsem se jist, ale 144ka ma uz system panickeho brzdeni, nevim zda pred faceliftem to ma taky.

2011-09-20 12:52:32

Kadli rikal u 144 snad neco o dvojitym posilovaci nebo tak neco...

Jinak na pneu to mozna taky trochu zalezi, ale nevim no. Ja mam zatim sirku 195, tofoj 205 a Kadli ma 215 jestli se nepletu, ale i tofoj cumel jak na to hamsnul a pry jako nic. To si myslim by melo byt znat. My kdyz na to fakt dupneme fest, tak ABS proste jedna.

2011-09-20 14:06:33

Dvojitý posilovač .. no to je ten systém panického brždění. pokud se zjistí, že řidič brzdí v panice (náběh na brzdový pedál má jistou charakteistiku), tak druhý posilovač zvyší tlak na brzdový pedál o dalších 40%. To je onen systém. Jak sem psal, nevím, zda to před faceliftem primery už měly. Asi ne... Každopádně ABS jako takové a jeho naladění možná bude trochu jiné, už jen kvuli tomu, že 144 má ve předu větší kotouč než máte vy. Ale mě taky řádi paranoidně brzo a dělají to právě gumy... Resp teď mě řádí ABS totál, protože buď mám někde drblej kabel nebo mi prdnul kroužek, protože abs drbe furt a občas i svítí.

2011-09-20 14:21:36

Znacka a sirka pneu ma na bzdeni obrovsky vliv! 215 vs. 195 muze byt propastny rozdil.

2011-09-20 17:40:03

Gumy určitě udělaj velkej rozdíl, ale ty svoje nepovažuju za nějaký šmejdy. Spíš si myslim, že když budu mít kotouče 280 mm všude jako to má Kadli, tak ABS bude reagovat stejně přehnaně jako teď na měnších kotoučích. Třeba na mokru je evidentně přemotivovaný, např. při brždění u benzínky ze stovky sem měl co dělat a auto přitom ochotně zatáčelo i při maximálním brždění (tzn. gumy měly dost adheze)...

A ten systém dvojitýho posilovače máme podle mě i my. Protože když nepotřebuju tak to moc neposiluje, ale když na to hamstnu tak to brzdí úplně jinak

2011-09-20 18:27:38

Ten system nemame . To kdyby si ho pouzil tak vidis . Tofi on je rozdil dost cejtit i ten zadek jak ti brzdi . A jinak me v primem smeru ABS reguluje az na hrane adheze ,ale kdyz na to hamstnu treba na vyjezdu ze zatacky (treba hned odbocka) Tak kope jak blby a auto nebrzdi - ale to je podle me jedno kolo ve vzduchu a blokne se a pak chvilku trva nez abs prestane

2011-09-20 18:56:44

Svobi: to se mi uz taky stalo, nijak prehnana rychlost ale trochu divne naklopena zatacka do odbocky a mozna uz kolo bylo ve vzduchu..... na druhou stranu si myslim ze kdyz to clovek podrzi tak by to melo brzdit.. prece by to melo pribrzdovat kazde kolo zvlast. Jinak co se tyce tech pneu - ja mel pocit ze to je hlavne o smesi nez o sirce...

2011-09-20 19:14:37

A stima pneu i dost kord . Bracha ma treba 205/50R16 almera brzdi jak prase ,ale gumy uplne nahovno .

Jo tak kolo zveda hned holka .V takove situaci co nejsilneji na brzdu no ,aby sli k blokaci i zatizena kola

2011-09-20 22:40:21

Na starych Nissan ABS hodne blokuje, neni to moc dokonaly system... ale na suchu v primem smeru ABS na P11 funguje pekne. Jinak je to samozrejme i o pneu/smesi, nejem sirce, to je jasne...

2011-09-20 22:45:12

Dulezite alespon je, ze tam to ABS je. Mysleno predevsim na normalni jezdeni. Funguje to slusne, ale je fakt, ze mi obcas prislo i na tom suchu ze by to nemuselo hned makat. Ale dela az kdyz se na to fakt fest dupne, cili fakt krizovy brzdeni.


Odpovědět

1  2  3