Články


Nissan Tiida

38 komentářů 2007-05-03 Přečteno: 4 412x

Zdroj: tisková zpráva Nissan Europe

Dodal: ffxtrail (PhDr. František Fiala, CSc.)

Foto: Nissan

Zpracoval: Wally (Luboš Tůma)

 

Automobilka Nissan, zaměstnávající v Evropě kolem 12 000 lidí a vyrábějící ve španělských a britských závodek více jak půl milionu vozidel ročně (loni 539 773 vozů), uveřejnila 26.3. 2007, že od června 2007 zahájí prodej nového automobilu Nissan Tiida.

 

Výrobní závod Civac v Mexiku, kde bude Nissan Tiida vyráběn

Nejnovější přírůstek současné evropské modelové řady Nissan, přichází krátce po uvedení posledního modelu Qashqai, cross-overu v segmentu C.

V rámci prodejní strategie vozu Tiida společnost Nissan pečlivě prozkoumala individuální evropské trhy s cílem určit země, v nichž se soustřeďují loajální zákazníci vozů Almera a Primera, kteří by v budoucnu mohli uvažovat o koupi podobného modelu.

Vůz Tiida bude proto distribuován na trhy, na nichž existuje velká poptávka po tomto typu vozu. Mezi ně patří: Pobaltské státy, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Finsko, Řecko, Maďarsko, Irsko, Malta, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko a Ukrajina. Je možné, že Nissan později přehodnotí tuto strategii a představí model Tiida i na dalších evropských trzích.

Název Tiida je odvozen od slova, které v japonském dialektu znamená „nestálý příliv“ a z hlediska ceny se řadí mezi modely Note a Qashqai. Zaujme zákazníka, který hledá konvenčnější typ vozu a klade důraz na tradiční hodnoty jako pohodlí, vnitřní prostor a snadné ovládání.

Tento model již zaznamenal prodejní úspěchy v Japonsku a Spojených státech, kde je prezentován pod názvem Versa. Očekává se, že prodeje v Evropě dosáhnou v průměru 30 000 kusů za rok. Vůz bude vyráběn v závodě Civac v Mexiku.

„V rámci naší strategie ziskového růstu v Evropě se zaměřujeme na získávání nových zákazníků, kterým nabízíme nové modely přinášející skutečně odlišnou hodnotu. Nicméně stejně důležité je, abychom si v jednotlivých zemích udrželi i základnu našich tradičnějších zákazníků,“ uvádí Brian Carolin, člen nejužšího vedení Nissan Europe zodpovědný za prodej a marketing.

„Naše prodejní strategie je určována našimi zákazníky a zdravým rozumem. Rozhodli jsme se představit vůz Tiida trhům, na nichž jsme identifikovali jasné potřeby a udržitelnou poptávku po tomto typu produktu, již nelze uspokojit modely Note nebo Qashqai,“ doplňuje Carolin.

Diskuze o článku Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
ALMERA ??? nebo Renault ? 38 Ridick Dux
8 let, 7 měsíců
ALMERA ??? nebo Renault ?

Foto galerie

Nissan Tiida / Versa

Toto je článek o modelu Nissan Tiida / Versa I C11


Články